“Eén idee is geen idee”

Mikal Stet

Mikal Stet heeft na zijn opleiding voor Copywriter op de School voor Communicatie in Amsterdam bij verschillende reclamebureaus gewerkt. Samen met de art-director, het creatief team, heeft hij vele campagnes en concepten en ideeën bedacht voor kleine en grote klanten. Doelgroep denken zit in zijn bloed. Het inleven in de ander is een mindset geworden. Zijn taalgevoel, observatievermogen en schrijftalent zorgen daarbij voor een brede inzetbaarheid in de wereld van beeld en taal.

Werk

Nivea for man – concept campagne

Ford – concept print

Dove – concept campagne

Toyota – concept copy

Mac. Ellen- copy site

De Zwarte Silo – copy site

LJ Maakt – concept site

Het Deventer Nieuws – columns

Holland Casino – concept print

Fanta – concept campagne

Ogilvy – concept print

Webprint.nl – copyconcept website

Petra Moes – Redactie boek De Kunst van Nuchter Leven

TPC – spreker opening

UR Wageningen – copy radio

Telegraaf – redactie/journalist

Eindelijk – Haikukaart

 

Sander Oord:

Ik ken Mikal als een super creatieve copywriter. In mijn rol als manager van de creatie studio hebben we samen veel shortcopy geschreven voor diverse webprint campagnes. Mikal zoekt diepgang door de campagne heen en heeft daarbij een scherp oog voor consistentie en merkbeleving.”

Petra Moes:

“During Friday’s apéro there was a presentation of Mikal Stets Free Writing workshop. Funny how to be invited to create in an non-competitive way that results in connection. Thank you for that.”

Bill Hicks:

“Don’t worry, Don’t be afraid, Ever, Because, This is just a ride.”

Schrijf u in voor de maandelijkse nieuwsbrief

Elke maand wordt u op de hoogte gehouden van de activiteiten van Stets Producties